REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží:(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
Reklamované zboží:Datum nákupu: Číslo faktury: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace:
|
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího. 2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
|
Prodávající:Bc. Dagmar Poláková 750 02 Přerov
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně (Po - St: 9 - 17, Čt: 9 - 18, Pá: 9 - 17, So: 9 - 12) na adresu: Darex, lahůdky a dárky, Komenského 883/23, 750 02 Přerov
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření k reklamaci:
Datum: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________
|